00491755234725

اخبار

مجموعه رویدادها، تازه ها 
نمایش در هر صفحه
21 8 1402
نامه سرگشاده – بخش هفده: ویدئو کنفرانس یا خاله بازی اینترنتی!

اینهمه طبل و شیپور جلسه رسیدگی از طریق ویدئو کنفرانس چیزی نبود جز یک مکالمه موبایلی با بازپرس پرونده! البته اگر وکیل ما در زمان این به اصطلاح جلسه در کنار بازپرس نبود آن خانمها حتی نمی توانستند مطمئن باشند آن ور خط واقعاً بازپرس پرونده است! یک تماس اسکایپی یک طرفه هم همزمان برقرار شده بود که از آن طرف ظاهراً بازپرس شکل و شمایل «متهمان» را می دید ولی «متهمان» فقط شکل و شمایل خودشان را می دیدند! تازه برای برقراری همین ارتباط تصویری یک طرفه هم اینترنت یا از طرف زندان قطع بود یا از طرف دادسرا! جناب بازپرس هم مطالبی از وبسایت ما را گلچین کرده بودند و خواستار توضیح درباره آنها بودند، بدون توجه به این که ما چند هزار مطلب موجود در این وبسایت را از حفظ نیستیم و ایشان باید آن مطالب را به رویت ما برساند! در این استان آدم فضایی ها این خاله بازی اسمش هست جلسه رسیدگی!! جالب است که جناب بازپرس (دادیار سابق) برای بازجویی به یک مکان نامعلوم تشریف می برند ولی به زندان نمی روند! تازه معلوم نیست که چرا زندانیان را به دادسرا اعزام نمی کنند؟ آیا سفینه فضایی شان پنچر شده یا دادسرا در سیاره دیگری است؟! به وکیل آن خانمها گفته شده بود که همه مکالمات ویدئو کنفرانس بعداً پیاده شده و به امضاء متهم می رسد! که البته یک مکالمه موبایلی چنین امکانی را فراهم نمی کند و اگر لوایح وکیل و خود آن خانمها نبود کلاً هیچ اثری از «دفاعیات» وجود نمی داشت. حال تصور کنید مردم عادی – که اغلب وکیل هم ندارند – در آن استان چگونه مورد «دادرسی» قرار می‌گیرند.

10 7 1402
نامه سرگشاده دکتر میتراکدیور به محضر ریاست محترمقوه قضائیه

از تاریخ ۰۲/۰۶/۱۷ شش تن از اعضا مؤنث انجمن فرویدی در یک سفر تحقیقاتی در استان مازندران بدون حکم دستگیر و بدون قرار بازداشت معتبر زندانی شده اند. قرار بازداشتی بدون شماره، بدون شماره پرونده، بدون شماره بایگانی و به مدت ۳۰ روز!!

11 2 1400
سرمایه داری وحشی : بیل گیتس

بیل گیتس، میلیاردر و از بنیان‌گذاران مایکروسافت در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: فرمول‌های واکسن را نباید در اختیار کشورهای فقیر گذاشت.

10 2 1400
فایل صوتی ظریف

مایکل روبین، پژوهشگر آمریکایی مطلع مرتبط با منطقه که دارای مواضع ضد جمهوری اسلامی ایران است، ساعاتی پیش در یادداشتی بنقل از منابع خود در عراق مدعی شد که ویلیام (بیل) برنز، رئيس سیا در دولت بایدن، به بغداد سفر کرده و در خانه شخصی وزیر خارجه عراق مخفیانه با مقامات ایرانی دیدار کرده است.

10 2 1400
بازگشت به برجام؟

تحلیل‌گران اسرائیلی: دولت بایدن احتمالاً طی هفته‌های آتی به برجام باز خواهد گشت. امیدی به آمریکا نیست. اسرائیل باید به تنهایی و با تمام امکانات خود عملیات پنهان علیه ایران را گسترش دهد.

7 2 1400
ادامه جنجال بر سر "فایل صوتی ظریف"

سخنگوی دولت از پیگری "ربایش و پخش گزینشی" مصاحبه ظریف خبر داده است. همزمان انتقاد به وزیر خارجه در مجلس افزایش یافته است. یک نماینده مجلس ظریف را "واداده و غربزده" خوانده و می‌گوید او اگر استعفا ندهد باید استیضاح شود.

5 2 1400
کاندیداهای 1400

فارس نوشت: ترافیک در مسیر پاستور به شدت شلوغ است. قبل از تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ چهره‌هایی اعلام نامزدی کردند و حالا پس از تعطیلات نوروزی تقریبا هر روز شاهد اعلام کاندیداتوری یکی از چهره‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... هستیم.

4 2 1400
روحانی: خطر "ویروس جهش‌یافته هندی

او ضمن هشدار درباره شیوع "ویروس هندی" کرونا در ایران تاکید کرد: «ویروس هندی از ویروس انگلیسی، برزیلی، آفریقای جنوبی بدتر است. اگر این ویروس وارد کشور شود، ما مشکل بزرگی پیدا می‌کنیم. از استاندارهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان و حتی استان‌های جنوبی مانند کرمان و هرمزگان می‌خواهم مراعات کنند و بدانند تکلیف بزرگی بر عهده‌شان است که این ویروس خطرناک وارد کشور نشود.»

4 2 1400
تدروس ادهانوم بارها از نابرابری در توزیع واکسن کرونا انتقاد کرده

دبیرکل سازمان بهداشت جهانی روز جمعه ۳ اردیبهشت در نشستی خبری به مناسبت اولین سالگرد راه‌اندازی طرح «کوواکس» گفت کشورهای فقیر کماکان به واکسن کرونا دسترسی ندارند. تدروس ادهانوم بارها از نابرابری در توزیع واکسن کرونا انتقاد کرده و از کشورهای ثروتمند خواسته است دوزهای اضافی را که خریداری کرده و سفارش داده‌اند در اختیار کشورهای فقیر قرار دهند.

4 2 1400
واعظی: برخی می‌گویند واکسن کرونا را از خیابان ناصر خسرو می‌خرند

به گفته واعظی، واکسیناسیون عمومی رایگان است ولی رئيس جمهور ایران اجازه داده است که شرکت‌های خصوصی و بیمارستان‌ها با «ارز نیمایی واکسن بیاورند و تحت نظارت وزارت بهداشت به همه افرادی که نمی‌خواهند صبر کنند تا نوبت‌شان شود این واکسن را تزریق کنند».

26 6 1398
مصادیق حیوان آزاری

مجبور کردن شخص به شرکت در کلاس‌های آموزشی، الزام مراجعه به روانشناس و حبس و جزای نقدی هم از دیگر مجازات‌های مطرح‌شده در طرحی است که به انتظار بررسی مجلس نشسته است.

26 6 1398
بهشت جاسوس های دنیا

وین بین جنگ جهانی اول و دوم یک مرکز اروپایی مهم برای فعالیت‌های جاسوسی بود. در دوره‌ی آلمان نازی هم این شهر، محل مناسبی برای جمع‌آوری اطلاعات یا ارتباط با جاسوس‌های اروپایی بود